Chini seus / Chi siamo

A innantis! est unu assòtziu polìticu-culturali chi bolit essi logu de atòbiu, de connoscèntzia, de cuncàmbiu e de arrexonu culturali intra fèminas e òminis chi creint in su bisu de pesai una Repùblica de Sardìnnia lìbera politicamenti, arrica economicamenti, giusta sotzialmenti, dìnnia in su sentidu.

A innantis! bolit pesai e spainai sa cuscèntzia natzionali, civili e sotziali de is fèminas e is òminis de Sardìnnia po marcai un’àndala, creativa e fora de violèntzia, concas a su nascimentu de unu Stadu Sardu chi siat protagonista in su Mesuterranu, in Europa e in su mundu.

A innantis! donat particulari atentzioni a sa connoscèntzia de sa stòria sarda, a sa spainadura e s’amparu de is lìnguas de Sardìnnia, a s’avaloramentu de su sentidu de agiudu cumunu, a sa defensa de sa naturalesa e de su logu, a sa circa de solutzionis po pesai una sociedadi prus arrica, giusta e aberta.

A innantis! creit in is possibilidadis mannas de sa terra nosta e de sa genti sarda, chi podint essi torradas a biu e postas a frutu sceti sighendi su camminu de sa cuscèntzia de fai parti de una Natzioni cun d-una stòria, una cultura, unu sistema sotziali e econòmicu ùnicus in su mundu. Po custu est doveri de nosu sardus de impunnai sa vida nosta e dònnia energia formendusì, studiendi e traballendi po donai a s’ìsula nosta unu benidori dìnniu de una Natzioni cun d-una stòria antiga meda.

A innantis! arrocit s’agiudu de totus is chi tenint a coru su benidori de sa terra nosta e chi si bolint ponni a traballai de còidu po issa: sceti cun s’ativismu beni formau e cuncordau, podeus produi una mudadura berdadera po sa Natzioni nosta, is comunidadis e personas suas, pesendi fundamentas poderosas po donai a sa Sardìnnia unu guvernu de cabali, capassu de si ndi pigai is poderis e is responsabilidadis suas po arrespundi beni a is crisis sotzialis, ambientalis, econòmicas chi freant sa terra nosta e su tempus nostu.

Elianora de Arbarée iat scritu in sa Carta de Logu ca is sardus si depiant ponni “in sa via dessa veridadi e dessa justicia” e, ghiaus dae “sa virtudi dess’amori”, fai “su beni de sa Repùblicha Sardischa”: A innantis! bolit sighiri a camminai peri cussa bia, agiudendi is sardus a mudai cussu amori naturali po sa Sardìnnia in d-una polìtica de libertadi e indipendèntzia.

A innantis!

A innantis! ha lo scopo di far crescere e diffondere la coscienza natzionale, civile e sociale delle donne e degli uomini di Sardegna al fine di costruire la strada, creativa e non-violenta, verso la nascita di uno Stato Sardo che sia protagonista nel Mediterraneo, in Europa e nel mondo.

A innantis! è un’associazione politico-culturale che vuole essere il luogo di incontro, di conoscenza, di scambio e di elaborazione culturale fra donne e uomini che credono nell’esigenza di costruire una Repubblica di Sardegna politicamente libera, economicamente prospera, socialmente giusta, moralmente degna.

A innantis! dà particolare attenzione alla conoscenza della storia sarda, alla diffusione e alla tutela delle lingue di Sardegna, alla valorizzazione del senso di solidarietà comunitaria, alla difesa dell’ambiente e del paesaggio, alla ricerca di soluzioni per costruire una società più ricca, equa ed aperta.

A innantis! crede nelle grandi potenzialità della nostra terra e della nostra gente, che possono essere risvegliate e messe a frutto solo attraverso la crescita della coscienza di far parte di una Natzione con una storia, una cultura, un sistema sociale ed economico unici al mondo. Per questo è dovere di noi sardi di orientare la nostra vita e ogni nostra energia formandoci, studiando e lavorando per donare alla nostra isola un futuro degno di una Natzione con una lunghissima storia.

A innantis! è aperta al contributo di tutti e tutte coloro che abbiano a cuore il futuro della nostra terra e che vogliono impegnarsi per essa: solo attraverso l’attivismo di tante e tanti, solo attraverso un attivismo ben formato ed organizzato, possiamo produrre un vero cambiamento per la nostra Natzione, le sue comunità e persone, costruendo basi solide per offrire alla Sardegna un governo serio, capace di prendersi i poteri e le responsabilità per rispondere efficacemente alle crisi sociali, ambientali, economiche che affliggono la nostra terra e il nostro tempo.

Elianora de Arbarée scrisse nella Carta de Logu che i sardi dovevano mantenersi sulla via della verità e della giustizia e, guidati dalla virtù dell’amore, fare il bene della Republicha Sardischa: A innantis! vuole continuare a camminare lungo quella via, aiutando i sardi a trasformare il loro innato amore per la Sardegna in una politica di libertà e indipendenza.